My Life Hack

راه هایی برای ساده کردن زندگی

My Life Hack

راه هایی برای ساده کردن زندگی

آموزش دانلود از یوتیوب

برای دانلود از یوتیوب یا یوتوب راه‌های مختلفی وجود دارد؛ استفاده از سایت‌ها، استفاده از ترفند‌ها، استفاده از ربات‌های تلگرامی و غیره. در این مقاله سعی داریم ساده‌ترین راه‌های ممکن را برای پاسخ به این سوال که چگونه از یوتیوب دانلود کنیم، به شما بگوییم.

اگر برای شما راحت‌تر است که از مرورگر خود برای دانلود استفاده کنید، می‌توانید به جای کپی کردن لینک در سایت‌های دانلودر یوتیوب -که وقت، حوصله و انرژی شما را با نمایش دادن تبلیغات مختلف می‌گیرند- با یک ترفند ساده و با صرف کمترین انرژی ویدئوی مورد نظر خودتان را با فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلف دانلود کنید! یا اگر شدیدا به تلگرام علاقه دارید و در تلگرام برای شما لینک‌هایی از یوتیوب فرستاده می‌شود که بدون استفاده از پراکسی/برنامه تغییر آی‌پی نمی‌توانید آن ویدئو‌ها را ببینید یا دانلود کنید، با امکاناتی که تلگرام در اختیارتان قرار داده می‌توانید در عرض چند ثانیه لینک دانلود کلیپ مورد نظر خودتان را با کیفیت دلخواه در تلگرام داشته باشید. در هر صورتی که بخواهید، می‌تونید با خواندن این نوشته با نحوه دانلود از یوتیوب آشنا شوید.

طریقه‌ دانلود از یوتیوب به‌وسیله‌ی مرورگر

روش اول

  1. آدرس ویدئوی مورد نظرتان را پیدا کنید؛
  2. برای دانلود فایل ویدئویی مورد نظرتان، در نوار آدرس حروف “CONV” را قبل از اسم یوتیوب اضافه کنید. مثلا اگر آدرس فایل ویدئویی‌تان www.Youtube.com/video است باید در نوار آدرس بنویسید: www.CONVyoutube.com/video

روش دوم

  1. آدرس ویدئوی مورد نظرتان را پیدا کنید؛
  2. برای دانلود فایل ویدئویی مورد نظرتان، در نوار آدرس حروف “SS” را قبل از اسم یوتیوب اضافه کنید. مثلا اگر آدرس فایل ویدئویی‌تان www.Youtube.com/video است باید در نوار آدرس بنویسید: www.SSyoutube.com/video

تفاوت این دو روش

اگر شما به ابتدای آدرس ویدئوی مورد نظر خود در یوتیوب کلمه‌ی CONV را اضافه کنید از امکانات زیر برخوردار می‌شوید:

  1. می‌توانید بدون استفاده از پراکسی/برنامه‌ی تغییر آی‌پی ویدئوی مورد نظر خودتان را دانلود کنید؛
  2. می‌توانید این ویدئو را در فرمت‌های mp3, mp4 و gif دانلود کنید؛
  3. اگر فرمت «Gif» را انتخاب کردید این امکان را دارید که بازه‌ی زمانی مشخصی از کلیپ را تبدیل به «Gif» کنید.

اگر شما به اول آدرس ویدئوی مورد نظر خود در یوتیوب حروف ss را اضافه کنید از امکان زیر برخوردار می‌شوید:

  1. می‌توانید ویدئوی خود را با حداکثر کیفیت موجود دانلود کنید؛ توجه داشته باشید که در این روش اگر در مقابل کیفیت‌های موجود، علامت قطع صدا وجود داشته باشد، ویدئوی شما بعد از دانلود بی‌صدا خواهد بود.

طریقه‌ دانلود از یوتیوب به‌وسیله‌ی تلگرام

تلگرام که امروزه محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی نزد ایرانیان است قابلیت‌های زیادی را در اختیار ما قرار داده که یکی از آنها ربات‌های تلگرامیِ همه‌کاره است. همان‌طور که احتمالا تا الان ربات‌های مختلفی را دیده‌اید و با آنها کار کرده‌اید، ربات‌هایی هم در تلگرام وجود دارند که می‌توانید از طریق آنها به‌راحتی ویدئوی مورد نظر خودتان را از یوتیوب دانلود کنید.

روش سوم

رباتی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم savevideobot است که علاوه بر یوتیوب، می‌توانید از طریق این ربات از ده‌ها سایت اشتراک ویدئوی دیگر هم ویدئوی مورد نظرتان را دانلود کنید. برای دانلود از طریق savevideobot تنها کافی است لینک ویدئوی مورد نظرتان را در آن کپی کنید و دکمه‌ی ارسال را بزنید. بعد از چند ثانیه تمامی فرمت‌ها و اندازه‌های مختلف برای آن فایل ویدئویی به شما نمایش داده خواهد شد.

روش چهارم

ربات دیگری که برای دانلود از یوتیوب به شما پیشنهاد می‌کنیم utubebot است. این ربات علاوه بر قابلیت دانلود ویدئو در تمامی کیفیت‌های موجود، هم به شما اجازه می‌دهد که ویدئوی مورد نظرتان را به شکل صوتی یا تصویری دانلود کنید و هم این قابلیت را به شما می‌دهد که ویدئوهای زیر ۵۰ مگابایت را یا ازطریق فایل در تلگرام یا از طریق لینک دانلود، دانلود کنید. (ویدئو‌های بالای ۵۰ مگابایت به‌طور خودکار از طریق لینک دانلود، دانلود می‌شوند.)

برای استفاده ار ربات، ابتدا utubebot را جست‌وجو کنید و سپس وارد شوید.

مرحله‌ی اول

دکمه‌ی استارت را بزنید و لینک ویدئوی مورد نظر خودتان را برای ربات ارسال کنید.

مرحله‌ی دوم

در این مرحله انتخاب کنید که می‌خواهید ویدئوی مورد نظرتان را به چه صورتی دانلود کنید؛ صوتی یا عادی.

مرحله‌ی سوم

در این مرحله کیفیت مورد نظرتان را برای دانلود انتخاب کنید.

مرحله‌ی چهارم

در این مرحله باید انتخاب کنید که این فایل را می‌خواهید از طریق تلگرام دانلود کنید یا برنامه‌ی جانبی. برای دانلود از تلگرام گزینه‌ی File و برای دانلود با برنامه‌ی جانبی گزینه‌ی Link را بزنید. توجه داشته باشید که اگر حجم فایل شما بیش از ۵۰ مگابایت باشد به‌طور خودکار لینک دانلود با برنامه‌ی جانبی برای شما فرستاده می‌شود.

مرحله‌ی پنجم

پس از کمی صبر ربات برای شما فایل یا لینک دانلود ویدئوی مورد نظرتان را ارسال می‌کند.


دانلود از یوتیوب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.